Friday, February 09, 2007

Opismate aku


Sebelum aku mula berbicara izin kan aku memohon mahap kalau ader tersalah cerita yer.. hehehe utk pengetahuan umum bahawasanyer Nor hazliana dan Mohd faiz foza telah pun menjadi sepasang tunang.. sempena dgn itu aku ingin mengucapkan terima kasih bebyk sbb byk2 tlg aku masa aku sakit neh.. heheeheh tahniah kepada anda berdua.. (macam karam sigh walia plak aku ehhehehe ... masa nih akak elin tgh dimake up kan oleh mak andam nyer heheehehe


wah wah time nih akak dah bersedia dan menanti dgn penuh debaran.. tgk muka sedih jer.. takut ker kak.. ehhehehe jgn marah yer.. :p~


cincin pun dah disarungkan ke jari manis akak kita neh.. tgk tu saper nyer cincin tuh.. ?? :p~ silap tanya plak ... saper nyer tunang tuh bang paeh..??


setelah selesai smua nyer.. senyuman nyer memang sampai ke telinga.. ehheeheh leh ukur tak ..? heheh selamat menjalani dugaan sebagai tunang bang paeh yer... muaahhhsss

No comments: