Friday, February 26, 2010

Ball

Hahah sebut jer pasal ball, memang fitri ske benda neh.. tak kira la aper saja jenis ball.

Kalau nampak jer terjerit2 macam owank giler.. bola sepak ker, bola snooker ker semua dia nak bedal dari kecik sampai la sekarang pantang nampak ball ader sajer perangai dia..

Kalau owank punya lagi la dia ske menyakat.. kejar budak yang sama baya sampaikan jadi takut.. ehhe


tu lah keja nyer kalau time kecik dulu asyik nak merasa jer, smua nak masuk mulut.. kalau skang nak masuk mulut memang kena jentik jer..
eheheh tapi mungkin dia rasa cam ader perisa kot tu la pasal asyik masuk mulut jer..

1 comment:

Elyn said...

wafiq bola camni die pun main campak2!!