Wednesday, June 09, 2010

Aper..?? bogel..??

Korang nak tau tak..?? slalunya kalau kita masa kecik-kecik dulu tak kisah kan kalau tak berpakaian.. lagi best kan sejuk dapat hangin..

Tapi anak aku lagi best.. baru 2 taun lebih dah pandai malu.. hehehe kalau buka suar dia depan orang mula la marah aku.. dah pandai malu.. itu baru suar.. kalau buka pampers di pukul nya la mama dia nih..

Kadang tuh aku nak tergelak pun ader dah ader sifat orang tua.. dah pandai malu kalau ader awek yang pandang.. hamboi dah turun bapanya la.. heheheh

Sampaikan buka dekat umah pun suar dia marah.. aku cakap tak der orang tengok la.. baru la dia buka.. mandi pun nak tutup pintu.. hai anak dah pandai kau berperasaan yer..

2 comments:

Elyn said...

ekekek ye ke?? lawak la anak ko ni!!

nadja said...

tau tak per heran aku kak