Tuesday, January 25, 2011

Chugging..??

Credit to yahoo


Percayalah... hehehe sesuka aku jer.. sebenarnya blum ader idea lagi nih.. tapi dek kerana Fitri yang sebok sangat nak tengok chuggington maka hahaha aku pun terus la on lappy nih..





Terpekik terlolong nak suh aku on kan cartoon chugging.. memandangkan handphone aku rosak , tak leh la nak tunjuk kat korang betapa kusyuknya Ftiri tengok cartoon tuh.. hahaha len kali jer lah yer..

2 comments:

Elyn said...

wafiq kalau tgk aku pegang laptop yg die nk tgk GBS!!!

isabelle said...

haa..lps ni suka la kalo dpt set mainan chuggington