Monday, May 16, 2011

Cinema..

Ader ker sesapa senasib macam aku nih..??? aku rasa mesti tak der kan.. Nak tau, semenjak dah ader anak nih smua pergerakan terbatas dan makin kurang..

Sebenarnya aku nak citer pasal cerita kat wayang... semenjak kawen sampai dah ader anak satu dan dah ader yang kedua nih, haram aku nak pi tengok wayang.. bukan setakat tak leh nak control anak aku yang hyper tuh.. duduk diam pun tak nak dedua anak aku nih.. yang si kecik tuh memang pendiam.. tapi kalau sekali dah berbunyi tak nak senyap langsung..

Saper la yang baik hati nak tolong jaga anak-anak aku kat umah.. jangan kata adik ipar, adik sendiri pun tak nak jaga.. aper punya nasib la aku nih.. dah macam si labu-labi.. tak der luck langsung..

Tapi tak per VCD kan ader.. sebut jer movie aper smua ader... hahahha yang patah, yang calar balar, yang kemek smua nyer ader.. dah macam gudang dah... kalau yang elok tuh boleh la tahan tak sampai sebulan.. pastu dikerjakan oleh si fitri..

maaf lah yer dah lama tak update.. al-maklumlah semenjak dua menjak nih aku bekerja keras.. dah nak puasa nih kan nak cari modal meniaga.. semakin lapis lah aku nih.. hehehe

No comments: