Friday, July 29, 2011

Happy Birthday Lil Arslan..

30 July 2011 / Very first year



Selamat hari lahir yang pertama.. semoga dipanjangkan umur.. murah rezeki serba serbi.. dengar kata mama & papa .. tak naughty macam your big brother.. Papa, Mama & Abang always lov u..

Korang kalau tengok dia layan adik dia memang scary.. aku sendiri pun tak tahan.. kelepak kelepuk tergolek tertonggeng juga la tetiap hari.. tapi Arslan Rafique Steady jer.. nangis pastu main balik.. tak serik-serik anak aku.. dedua tak makan saman.. harap besar sok jadi anak yang baik.. insya allah..

2 comments:

Elyn Sani said...

happy birthday adik!!!!

btw beb, nnt aku buat kan mobile setting utk ko!!

nadja said...

hah ko nak mobile setting tuk aku..?? heheh mobile aper la yang aku pakai kak.. tak seberapa.. 50hengget jer.. heheheh