Wednesday, March 03, 2010

KFC

Semalam satu hari aku bz. berjalan sini sana cari barang untuk birthday boy, cari hadiah, tempah kek..

Dah buat semua keja siap.. aku pun p la dengan En. ayen n Birthday boy ke KFC.

Dah siap order, pesanan kena tunggu 20 minit.

Kau pun p teman fitri kat luar ader playground kecik. sronok la dia dapat berlari-larian.. hehehe

Tapi yang tak best nya, fitri nih nak masuk kedalam. dia main redah jer pintu kaca tuh..

hah hambik kaw.. dia ingat pintu tu dah terbuka aper lagi berlaga la dengan pintu kaca tuh..

kesudahannya 2 kali terhantuk hermm kesian anak aku.. heehhe amik picture malam tuh benjol la sini sana heheeheh

Herm diam tak diam dah pun 2 taun.. dah besar dah ntah aper lagi perangai yang dia nak tunjuk..

untuk picture tunggu entry seterusnya yer..

2 comments:

Elyn said...

anak ko pun 2hb ek siti??

cepat je dh 2 tahun ek!!

senioritasara said...

fitri encem!!!!!!