Saturday, March 06, 2010

Mana mama??


Sempena dengan kesibukkan mama hari nih..

Biar sayer yang take over menaip lah yer..

heheeh cian mama sayer punya lah mengemas sampaikan sayer nih pun mama dah tak nampak..

Eh bukan mama yang tak nampak sayer, sayer yang tak nampak mama..

hermm ruper-rupernyer mama dah masuk skali dalam kotak hahahah

Cian mama tau.. sambil2 dia berkemas ikat plastik, tangan dia terlepas dari ikatan, tertumbuk perut sendiri.. terduduk mama kesakitan..

"Hello baby inside there, r u ok..??" tu jer sayer dapat tanya.. kesian dia n mama kaki bengkak sebab berdiri lama sangat..

cian mama penat.. nak tolong tapi mama tak kasi.. sebab sayer tolong menyemak jer pandai..

anyway ma.. esok-esok kalau fitri dah besar boleh la tolong.. buat masa skang nih boleh tolong pasangkan mata jer la.. eheheh

Tengok mata sayer cantik kan.. eheheh

Jangan jelous yer..

Dah malam nih sayer nak beradu jap esok kita sambung yer.. penat sudah.. hehehe

2 comments:

alyyani said...

panjang nye bulut mata anak bujang awak ni. ;)

Elyn said...

pakai mascara apa ni?? ekekekek

wei mana gambar perut ko??