Friday, March 26, 2010

Melaka Trip

Kak lyn ko jangan meroyan dulu tau .. hheheh kasi aku plak meroyan jap cerita pasal melaka neh.. masa nih chinese new year taun lepas aku rasa.. plan ngan bebudak kat umah tuh.. smua nyer konvoi naik moto .. memang aku ngan fitri tak kan ketinggalan.. kita berdua memang kaki lasak.. aper sajer hentam tak kisah sangat.. hehehe

Tak sempat nak posing elok-elok aku mesti terkena cameraman hancur punya.. tengok la tak ready langsung tau tau dah klik.. rambut aku pun cam gampang lagi tuh.. uhuhu berpeluh biasa la jalan kat zoo..



Hah kalau aku nengok fitri pakai stoken nih masa nih dia belum setaun pun lagi.. tapi dia memang lasak ikut jer tak banyak bunyi n tak banyak ragam.. asal naik moto jer tido.. tu yang aku ske bawa dia g jenjalan naik moto walaupun orang cakap bahaya tapi aku dah biasa dah cover anak aku dari aper segala kejadian.. heheeh super woman.. konon jer la..


Tengok fitri n bapaknyer hahaha si fitri terkejut beruk dengar dorang nih menjerit.. hahaha aku plak dah tak larat nak silang kan dia dengan beg tuh jadi aku alihkan dia ke depan.. hahah dah cam badut plak rupernyer.. hehehe penat wooo jalan sambil carry dia cam neh.. al maklumlah zoo besar nak mampos..


Nih last picture .. sebelum balik.. hah nak tau masa nak datang ke zoo nih masing-masing bersiap.. elok buka pintu jer tengok semua nyer berbaju merah .. memang Gong xi fai cai la hari tuh.. semua nyer cam boria dah ... hehehe turun kat lobby hotel orang smua pandang jer ... hengat ader show dari geng merah eheheh


2 comments:

Elyn said...

ahaks ko mmg lasak!!!

nadja said...

tau tak per.. hehe