Wednesday, March 31, 2010

Mengidam..

Penang taun 2007.. walaupun memang tempat lahir kat sini tapi aku dibesarkan di Kuala Lumpur.. Duduk plak ngan nenek aku n skolah pun kat sini jer.. Jadi masa aku mengandungkan fitri 7 bulan perut aku nih mengidam la nak makan nasi kandar kat penang..





Nasi kandar "line clear" ... heheeh tu yang sedap tuh.. trade mark Aswad AF braper ntah.. hah nasi kandar nih memang sedap la bagi yang ske makan nasi kandar.. heheeh alang-alang menyeluk pekasam.. bila dah sampai penang tuh berjalan jer la keja nyer .. nih snap di Batu Ferringhi..








Romantik tak.. heheh duduk kat atas buai yang di ikat kat pokok.. ngeri juga la duduk kat sini takut tetiba ranting tuh patah.. ekekekke.. tak kisah jatuh tapi kisahkan fitri dalam perut..




Muka penat berjalan.. leteh wwei.. datang dah la 2 hari 1 malam aper lagi keja nyer berjalan jer tak stop-stop.. kalau stop pun time tido jer..




Dari Kiri : Bapa mertua aku (cam iklan ubat gigi plak.. ehheh), adik ipar aku yang kecik skali.. (nakal tak hengat punya), yang buyung tuh aku la.. dan yang debab tuh adik aku.. (kami 2 bradik jer)


Masih mampu tersenyum walaupun dah penat sangat-sangat.. tapi untung perut aku masa 7 bulan neh tak besar sangat dan kaki pun tak bengkak langsung sampai lah hari aku dah nak bersalin.. tapi skang nih mengandung baby no2 dijangka lahir bulan 9.. wat keja sket jer kaki dah bengkak.. dah tuh mengah jer memanjang.. huhuhhuh



Nih jer la yang aku ader wat masa nih.. tapi adik aku tak nak rapat ngan aku .. dari kecik tak sebulu.. tapi lepas mak aku tak der kami ader juga la makin rapat.. masa nih bapa aku banyak duit (dapat duit epf.. jadi keja dia berjalan jer la cari awek.. mana nak ingat anak-anak.. sedih aku..) ehhehe nih jer la gambar kenangan yang sempat aku gali...






2 comments:

Elyn said...

berseri muke ko masa preg!!

nadja said...

hehe yer ker.. cam pucat jer aku tgk..