Thursday, April 22, 2010

Lambat

Check up, hermmm hari nih aku g klinik check up.. jadi kena lah bangun seawal pagi nak suh laki aku teman kan.. hehehe tak nak lambat plak nanti..

Hari nih sekali dengan ambil darah buat test HIV dan selebih nya di hantar ke makmal.. dah lama tak kena cucuk... fuhh best betul.. rasa cam nak kasi pelempang muka nurse tuh.. ehehe

Selesai sudah satu bab.. balik jer aku pun kena la masak.. al maklumlah hari nih laki aku demam.. semalam kan kena cucuk H1N1.. tak nak makan ubat plak.. hari nih berselubung la dengan selimut.. tido..

Anak aku pun aku dah selesai kan.. letih btul.. nih baru lah leh letak bontot.. nak rehat dah tak der masa nak mengadap laptop nih.. hehehe

Tapi aper pun buat masa nih aku kena la tak bertempek gambar.. blum pulih lagi sakit cable aku tuh.. hehehe tapi aku akan tetap setia memblogkan diri.. heheh

Berat aku dah 59kg.. dan baby pulak 24minggu.. due aku plak sehari berpuasa.. heheh harap kalau awal leh la aku habis berpantang dan dapat la aku beraya sakan ehhehe best juga kan leh dapat banyak duit raya.. eheheh

Ader sajer aku merepek nih sambil tenang kan fikiran aku yang kusut.. perut pun lapar.. heheh hari nih aku masak simple jer takleh nak snap picture bagi korang terliur meleleh air liur.. heheh kari ayam dengan ikan bilis goreng cili.. fuh dah kelaparan dah nih.. nanti sambung lagi yer..

2 comments:

Elyn Sani said...

ko check kat ne??

nadja said...

swasta pun aku check jge.. tapi kerajaan buat syarat jer sbb bersalin kat kerajaan kena ader record dia..mengada tui.. hah kat taman sri rampai.. orang tak ramai tapi wat keja lembap jge.. bersembang jer lebeh..