Thursday, April 22, 2010

Alahai Rambut

Ader lah beberapa hari yang lepas.. en.ayen niat nak potong rambut.. jadi 3 beranak pun g la kedai india yang potong hanya rambut lelaki tuh.. dia lagi suka kedai cam tuh katanya kemas.. ok lah .. yang anak aku nih pun gayanyer tak duduk diam langsung.. konon nyer dia pun nak samer la potong rambut.. jadi buat permulaan aku pun bagi la dia tengok dulu.. slalu nyer papa dia yang potong.. aku pun aper lagi melayan lah...



Tengok baru nak masuk 2 taun 2 bulan dah pandai main game kat HP.. tengok la anak anak zaman skang.. smuanyer pandai.. geram tui aku.. eheheh



Kesudahan nyer duduk jer kat kerusi tuh memula ok lagi.. lepas tuh mamak tuh dah start potong dia pun mula la melalak.. geli katanya masa mamak tuh jalan dengan gunting.. hehehe aper nak buat nak taknak kena la pujuk.. itu pun dapat potong sket jer belah tepi rambut..

Papanyer aper lagi lepas nih tak nak dah bawa dia potong rambut kat kedai.. ehehhe elok potong sendiri jer tak membazir kan.. ini potong nyer ciput charge nyer samer jge.. baik tak payah eh..

2 comments:

Elyn said...

hehheeh seb baik la wafiq jenis tak melalak potong rambut. maybe sbb ramai amoi kot ekekekk

nadja said...

mungkin ramai.. mungkin dia tak penah potong kat kedai.. slalu ayen yang potong..