Friday, April 23, 2010

Tinted

Kereta hari nih diarah kan masuk ke Puspakom JPJ minggu lepas.. nih 1 jer yang sempat aku amik curi-curi.. dah selesai check kesemua part-part yang ader pada badan kereta.. Tinted nyer sajer yang tak diluluskan..

Korang tengok la.. dengan hanya Pihak JPJ tuh suruh koyakkan tinted nih supaya dia berpuas hati.. bukan sebab salah atau tak.. dia nak puas kan diri dia.. so bila dah di koyakkan di depan mata dia .. aper lagi dah habis.. balik lah..

2 comments:

Elyn said...

aik laki ko dpt surat dr JPJ ke?? dierang skang tgk dr jauh amik no plat je... then hantar surat. aku pernah kene camni hehehe

nadja said...

kereta tu memang nak kena endorse kak sbb sunroof dia.. tapi sunroof lepas tinted tak lepas..