Friday, April 16, 2010

Masak memasak

Hari nih lewat la aku nak mengepost entry.. hehehe nak tau sebab aper..?? semalam kemas punya kemas dapur aku dah leh pakai.. makna nyer dah leh masak la.. aper lagi big bos aku tak sabar nak suh aku masak.. jadi aku pun awal kul 10pagi tadi dah start p ke pasar.. lepas tu balik umah siap kan aper yang patut untuk di masak..

Sambil aku masak tuh kena la juga melayan si fitri aku yang memang tak reti nak duduk diam tuh.. aku masak dia pun nak masak.. kesudahan nyer aku buka baju dia kasi dia masak dalam bilik air.. tak der la bersepah umah.. eheheeh dapur dah la kecik dia pun asyik membontot jer.. perut aku dah jadi macam bola langgar sini sana.. hehehe

Menu hari nih :-


Masak Lemak Sayur Pucuk dan Tauhu


Telur Masin.. maaf lah tak sempat nak potong tunjuk isi dalam nyer heheh

Hah nih paling best.. Ikan Bawal Sumbat Belakang... perghhhh tengah goreng makan dengan nasi panas-panas sodap neh...

Aper-aper pun aku dah selesai makan dan selesai mengemas umah.. baru la aku dok mengadap neh ha.. aper nak buat lagi.. nak p lelap mata jap g penat betul main kejar-kejar sudip dengan fitri.. Selamat menjamu selera ya dan selamat petang jumaat..



1 comment:

Elyn said...

sedap pulak lauk ko ni tgk petang2!!