Friday, April 16, 2010

Tension

Korang tension tak kalau banyak benda yang korang pikir setiap hari..

Aku hari nih tension giler.. sebenarnya dah lama tapi aku malas nak amik tau..

Tapi hari nih dah macam nak minta masuk wad sakit jiwa nak tenangkan fikiran..

Kisah nyer si laki aku la.. skang nih dah la menjadi ahli Pekida la konon.. nak bergiat aktif..

Jadi sempena nak bergiat aktif tuh maka tinggal lah aku ngan anak aku melepot kat umah..

mentang-mentang aku tak der driving lisence.. jadi tak leh la aku nak berjimba..

memandangkan umah aku jauh dari segala jimbaan..

Aku pun tak tau aper motif Pekida tuh.. asyik-asyik perjumpaan..

Yang paling tak puas hati nyer bila ader kes pukul ker aper mesti budak-budak turun bukan sikit tapi bertrak-trak..

Maka lepas habis keja kui 10pg, tido, bangun makan, tido balik sampai la time nak g punch card

Dah tu terus mengadap ketua dorang sampai la ke malam.. balik tido..

Aku ngan anak aku makan hati jer kat umah nih.. TENSION beb

2 comments:

Elyn said...

lor apasal la laki ko masuk pekida!! mende ni tak guna pun... amik kesempatan org je!!

nadja said...

tu la pasal.. aku pun tak tau.. penin aku..