Monday, April 19, 2010

Taman Layang-layang Kepong

nih untuk tatapan korang yer heheheh siap pakai spek lagi...


Hari nih aku lambat sket nak update.. biasa la pagi tadi sebok mengemas memasak.. layan anak aku lagi.. smua nyer lambat kelam kabut aku.. sampai kuali pun tetiba hangit, kejar anak aku punya pasal.. hahahaha buat malu jer..


Nak cerita la sket pasal semalam.. sesaja aku ikut laki aku p "sekolah" dia.. aku kan dah cerita aper yang laki aku masuk dalam entry sebelum nih kan... tempat dia tu plak dekat dengan taman layang-layang kepong..


Jadi aku pun bawa la anak aku p main kat taman sana.. nak main layang-layang lupa nak bawa.. korang tau nak masuk jer taman tuh.. punya lah jem nyer tak sempat aku nak amik gambar.. ehhehe


Agak-agak main dalam 10minit.. aku tengok orang smua lari.. hairan juga aku.. rupernyer hujan tengah kejar dorang ... hahahah aku pun aper lagi dukung si fitri buka la langkah seribu.. sempat lagi dia suh aku berhenti kat tepi tuh nak tengok kuda... hehehe


Dah sudah berkejaran dengan hujan .. tunggu plak laki aku kuar dari tempat dia.. 2jam juga la.. nak main kat taman pun masih hujan lagi.. penat aku melayan si fitri.. balik umah terus terbongkang anak beranak..

3 comments:

makcikrehan said...

dulu masa duk umh nenek onah, kami selalu pi tmn layang2 kepong tu. nak cari paking punyalah hazabbb

Elyn said...

uiks tgh boyot pun ko berlari?? ekekkek

nadja said...

MR : Tau tak per kak.. parking dah la jauh.. hujan plak tuh..

Elyn : hheehhe yer la nak tak nak kena la berlari anak..(je) ehhehe