Thursday, April 01, 2010

Wedding..

Seperti yang kita tahu.. umie aida sekarang sudah pun bergelar isteri dan juga bergelar Datin Paduka Umie Aida.. Nih jer shot yang ader.. limited.. hehehe








Dedua baju memang very the grand.. cantik.. tapi banyak yang kumen kata mereka, datuk tak hensome tak pakai tanjak atau tengkolok.. rambut pun serabai..


4 comments:

makcikrehan said...

umi cantek, mmg cantek. tapi makcik rasa shoulder dia terdedah sgt lah. hihihi.

tak menggambarkan nikah kat mekah..hihi

nadja said...

itu lah kan kak.. kalau ader selendang lagi cantik kan..

Elyn said...

baju die merah garang tul!!! tapi name si suami takde songkok ke tanjak ke....

nadja said...

macam ko ler kak ske color merah gitu.. hehe tu la pasai serabai..