Thursday, May 06, 2010

Sampai dah

Aku hari nih lambat sket meng onlinekan diri.. hahah dari semalam aku bertolak kul 10 malam...

Sampai di Perhentian Tapah dalam pukul 1 lebih.. driver dah pancit.. jadi terpaksalah semuanyer membutakan diri.. hahhahah tido kat belakang lori.. boleh tahan sakit pinggangnyer..

Mak buyung nih dah tak boleh buat aper dah.. nak tak nak kena la tido juga.. hahahah

Dah agak lepas subuh, dalam 6 lebih kami pun bertolak semula ke Penang.. Tiba di stu persimpangan lori tetiba berasap.. hahahah kena la berhenti kat tepi jalan.. penuh lori gerabak yang kehulu kehilir.. takut juga angin menolak-nolak..

Rupernyer radiator bocor.. tuang la air macam mana skali pun tetap juga tak boleh berjalan.. slow-slow kami menjalankan diri... akhirnya sampai...

Tapi terus ke rumah adik angkat aku yang dekat jer ngan umah lama aku tuh.. hahaha nama nyer pun foreman.. jadi skang nih aku tengah tunggu lori sedang di repair..

heheh sempat juga la aku buat entry tapi tengah tak der batery nih.. k chow dulu..

3 comments:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

sabo je la nadj aek...macam2 dugaan...selamat beronline blogging

Elyn said...

kat penang?? ptt la mendiam...

nadja said...

jalan jalan di penang la..