Wednesday, May 05, 2010

Penang lagi

Hari nih aku tak masak.. rasa macam malas jer nak masak sebabnyer petang nanti kami akan bertolak ke Penang.. nak settle kan rumah aku yang dah lama kosong tuh.. tak habis keja lagi..

Jadi seawal pagi hari nih biasa la kalau dah house mom mengemas mencuci.. jaga ANAK lagi.. eheheh besar tulisan nyer.. macam tak biasa plak anak aku kan anak bertuah yang paling baik.. hehehe (terbalik la..)

Skang nih aku ader time sket nak menjalan kan tugas ke blog kengkawan.. kejap lagi dah nak kena sambung kemas baju plak.. nak packing.. kali nih aku ke penang mungkin lama sket.. ahad baru balik..

Jangan risau.. kali nih aku akan bawa lappy aku dan cari jalan meng online kan diri di kala kebuhsanan.. hehehe rumah yang nak disewakan tuh sebenarnya ader sket lagi barang nak kena hangkut balik.. tu yang problem..

Sebelum kemasukkan penyewa nak kena la tengok-tengok aper yang patut kan.. api air nyer.. eh lagi satu aku terlupa pula nak buat perjanjian penyewa rumah.. adoi... mati la aku..

k lah aku nak p cari idea nak p type surat perjanjian jap sesapa ader idea share la samer yer..

No comments: