Tuesday, June 15, 2010

Buatan orang..??

Disebabkan buatan orang nih la aku skang nih bawa perut dah nak masuk 8 bulan.. tapi kali nih banyak dugaan dan cabaran aku kena lalui.. kesian aku kan..

mana tak nya anak aku sememangnya lasak.. tiap-tiap hari aku tak payah nak bersenam pun aku dah macam bersenam.. kejar anak aku dari depan umah ke dapur.. dari dapur ke depan..

Agaknya aku nih bersalin awal dari tarikh la kan.. kaki pun bengkak.. badan penat tak larat.. huih nih la baru aku rasa macam btul pregnant.. masa anak pertama aku dulu tak der la sepenat nih.. dan tak der la seletih nih walaupun aku memang berjalan slalu..

Nak tambah citer lain sket la.. memandangkan tak slalu line kat umah aku nih elok kan.. hari nih pepagi anak aku dah bangun.. tapi aku boleh terlelap balik mana tak nya aku tido sesudah laki ngan anak aku tido.. jadi penat la kan..

Pagi lagi dia dah bangun.. elok jer bapa dia g keja.. mata dia dan tangan dia yang ligat tuh mula la bekerja.. aku tersedar lepas aku bau gas.. dia buka gas dan tinggal kan.. main pula celup-celup susu manis dalam peti ais.. habis satu umah melekit..

Aku pun hehari dah macam cinderella kan.. tapi sebelum tuh aku terjaga sebab tetiba jer idubg aku pedih.. rupernya terhidu gas.. kalau aku lena lagi alamatnya aku pun ikut gas tuh belayar la kan..aku dah letak memacam kat depan dapur tuh tapi dia masih lagi boleh capai..mengelap mengemop lantai.. 24jam keja aku tuh jer la..

Aku dah ader masa sket hari nih tinggal blum rehat jer lagi.. jadi sementara line aku tengah elok nih elok lah kan aku g ke blog kengkawan... selamat berjalan pada diri ku.. hahaha chow dulu yer..

1 comment:

Elyn Sani said...

uiks bahaya tul tu. ko beli pagar la or suh arin buat penghadang dr die masuk ke dapur!!