Tuesday, August 24, 2010

Semakin teruk

Ya allah begitu azabnya aku dalam kesakitan... dh sampai tak tertanggung.. sebenarnya penggunaan pam memang memudaratkan.. semua ketulan dh disedut ke depan.. dan sampai tahap kritikal..

Aku dah tak tertahan lagi.. ahad yang lepas aku ader pergi specialist di gombak.. doc. mengatakan sememangnya dh bengkak teruk.. tapi sebelum buat operation dia ader bagi aku ubat untuk tahan sakit, untuk kecutkan bengkak dan antibiotik.. dan dia juga ader bagi masa 3 hari untuk aku kembali ke klinik sama ada dah surut bengkak tuh atau pun tak..

Tapi keadaan yang semakin parah sampai aku tak dapat bergerak seperti biasa.. terbatas.. smuanya menjadi slow.. bengkak menjadi-jadi dan boleh nampak ada darah yang akan keluar.. ya allah aku tak sanggup tunggu sampai esok..

Hari nih juga aku akan berangkat ke klinik untuk buat operation.. kengkawan doakan aku.. aku dah tak sanggup menahan bisa yang berdenyut tak berhenti.. kesian anak-anak kalau aku dimasukkan ke GH.. jadi en.ayen buat keputusan operate kat klinik tuh dan boleh balik..

Berehat dirumah lagi selesa.. tapi terpaksa la pujuk adik aku jaga aku kat rumah.. memandangkan lepas operation nanti mungkin aku kena berehat lebih.. kepada kengkawan.. nasihat doc. masa bengkak tuh masih kecil tuam dengan air suam menggunakan tuala.. aku ader buat tapi tak jalan juga..

9 comments:

isabelle said...

harap2 semua ok. take care ye. dont worry too much

nadja said...

thx sis

alyyani said...

nadja, what happen??? yaAllah, baru baca ni. susu bengkak ke. baby tak bole b.f ye. banyak saba eh, harap semua dipermudahkan. take care..

nadja said...

thx alyani.. tu la nak buat macam mana bukan rezeki bby la kan..

Elyn said...

sabar ek beb!!

makcikrehan said...

kesiannya ja.. akak baru tau. cpat sembuh ya..

Noor Azlina Abdul Samad K. said...

Kesian you...Lin baru baca post Nadja nih....harap2 Nadja cepat2 sembuh...will pray for you dear! :(

Sricahaya said...

saya doakan awak cpt sembuh yer..harap semuanya selamat..

nadja said...

mekaseh yer kengkawan sbb tolong doakan nadja..