Thursday, April 07, 2011

Hari ni..?

Korang smua pun tau kan Fitri nih memang hyper active.. nak tau dia buat aper hari ni.. yang aku baca beberapa hari lepas sis lin aku nih anak dia main bedak skang nih fitri main syampoo sebotol habis.. Bukan sajer petir sekali dengan rotan aku bagi.. mana tak nyer syampoo tu tahan juga la lagi 2-3 bulan.. tup tup dah nak kena beli yang baru.. hai la anak.. dah pun dikerjakan.. harap kali nih last la dia buat perangai cam tuh.. Lepas nih conform kena bedal lagi kalau tak leh nak dengar cakap.. tapi kan memang ader pepatah kan sayang anak tangan-tangan kan.. tapi tak der la sampai kes dera.. setakat bagi peringatan jer.. bila dia tau kalau dia buat salah kena pukul sakit lepas nih tak buat lagi..

2 comments:

Elyn said...

hiks nak putus urat leher ko memetir kat fitri ek!!

nadja said...

hahahah tau tak per...