Tuesday, December 12, 2006

kesuntukan masa..

dgn kesuntukan masa.. masih lagi terkejar2 nak mencari barang2 hantaran.. mana tak nyer smua benda last minit letih tak yah ckp la kan.. hehari memikir duit kuar jer.. masuk nyer tak der.. :p~ hari khamis aku cuti amik borang kat pejabat agama islam isi smua borang g plak masjid nak kena jumpa tok kadi nak amik cop ngan sign dia.. aduh mak nak kena wat appointment dulu tgu nyer tgu.. kul 6 lbh baru dia ader umah.. then dah hbs dia tgk lak i.c papa aku penang surat nikah lak tak clear... biasa la dedulu nyer mesti la dah pudar kan.. nak plak pengesahan dari pejabat agama penang.. terpaksa malam tu jge bergegas balik penang sbb esok pepagi nak kena amik cop dan terus balik KL.. smua dah selesai berangkat plak ke KL pepagi bas kul 8.. sampai KL dekat kul 1.. aku terpaksa amik emergency leave.. nak wat cam ner memang tak sempat nak wat keja dlm masa sehari.. after that terus gerak ke pejabat agama semula then kena proses borang tu amik masa lak dah la jumaat org nak g smayang lagi.. dah submit dia suh collect selepas 2.45 ptg.. tak sempat nak rehat aper sbb jalan pun jem.. duduk kejap bontot pun lom panas lagi.. dah kena g semula ke pajabat agama.. then terus ke masjid tuk serah borang semula pada tok kadi.. kena lak tgu dia tgh nikah kan org, hermmm... time tuh wat smua benda gedebuk gedebak dah kul 7... selesai dah smua nyer.. saksi yang duduk disebelah tok kadi tu kata " semoga berjaya" aik macam perli jer.. huhuhuhu leh lak dia wat lawak org tgh berdebar2 tuh.. uhuhuuhu memang ngeri la.. barang2 hantaran lak byk yang dah beli tinggal sket2 jer lagi tgh wat persiapan.. :)~ insya allah ndak2 tak der aper yang berkurangan la.. tak nak lak nanti owank dtg mkn tak cukup pinggan ker lauk ker.. mampos aku nak menjawap.. huuhhu nih smua penangan mak aku yang nak smua kelam kabut.. masak la aku...

No comments: