Monday, June 25, 2007

makan .. makan .. dan makan..

hermm aku hari keseorangan dlm opis aku..
tak der owank plak nak meneman aku g penuh kan perut..
tau aper aku buat.. aku p beli roti tuna kat kedai roti la tak kan kedai beskal..
then hujan lebat aku singgah gerai nasi ayam.. tapi aku minum teh ais jer.. hehehe
jimat kos sket.. uhuhuh tgh kering nih blom gaji lagi..
dari kul 1.15 sampai la ke 2.15 aku lepak kat kedai tu..
baru aku naik atas mkn roti tuna tu dgn air kosong..
uhuhuhuhu kesedihan aku melanda tui..
mana aku penah mkn sowank cam neh..
dulu kat x-opis aku smua mkn skali.. waaaaaaaaaaaaa...
aku tak mo keja sini ... buhsan aku duduk sowank kat kerusi yang tak der meja neh..
aku rasa nak snap gambar roti tuna neh.. tapi tak der camera buat masa neh.. len kali jer lah yer.. aku dah tak tau nak mkn aper.. aku sumbat jer la aper yang patut janji perut aku tak kosong.. sampai dilain rancangan, jumpa lagi..

3 comments:

Fozalin said...

ala aku pun mkn sowank2 gak.... asal kenyang cukup la....

nadja said...

oit aper plak sowank.. waaaaaaaaaaaaa
kat opis tu ramai.. aku lagi tak der kawan.. kawan sedey jer..

viruspadu said...

oh roti tuna,
dah ler perut tgh lapo ni... hehehehe