Friday, June 22, 2007

New Job

15/6/2007 hari tu aku dah pun start keja baru kat AIA insurans..
aku apply sebagai admin.. tapi bila aku start keja dia suh aku wat telemarketing..
hermm dari aku duduk umah aku try jer la.. hujung bulan ader jge gaji kan..
tapi keja aku nih senang jer la.. buat call jer 24 jam.. duh org jadi agent untuk kita.. bayangkan 50 org aku call dlm sehari baru 1 org jer yang berminat..
buhsan nyer tak yah ckp la..

majoriti sini smua nyer cina aku tak kisah sgt.. tapi smua nyer tak pandang.. senyum pun tidak.. jadi aku pun duduk la sowank2 hbskan masa menelefon.. kalau tak der aper nak buat aku pun termenung la sowank2..

jadi pada sesiapa yang ader keja admin ker utk aku sila la wat panggilan kecemasan kat hp aku yer atau tinggal kan kumen jer.. insya allah aku g interview jge.. aku tak nak duk umah la..
BOSAN...

2 comments:

Elyn Sani said...

ok lah ade keje dr x bekerja. atleast ade gak fulus masuk. jgn mengharap sgt pd org lelaki oittt hihih

nadja said...

hah tak harap aper2 pun la.. tapi kalau duduk umah sendiri aku bersedia tak keja.. heheh
skang nih kena la kumpul duit sket..