Friday, March 05, 2010

2nd Birthday, 2nd March



Maaf lah yer model kita hari nih kurang memuaskan atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.. mana tak nyer bersiap bukan main awal lagi.. nak potong kek kul 10 malam..
Hambik ko muka cam dah basi pun ader aku tengok.. hahahah

Kan aku dah janji ngan korang aku nak post entry birthday fitri yang baru sajer lepas beberapa hari. hah dah pun masuk 2 taun..
Dalam diam-diam dah pun besar. entry KFC aku yang lepas tuh ader kena mengena dengan entry nih..

Tengok la kepala dia yang agak benjol sini sana dek keganasan dia membesar.. eheheh
Aper-aper pun Happy Birthday kepada baby boy aku nih yang tak lama lagi dah pun nak jadi abang sulung heehhe.. hadiah tak der aper pun mama n papa dia bagi t-shirt sorang satu n trellar besar tu jer yang paling dia minat..



1 comment:

Elyn Sani said...

haha sesedap rasa je ckp anak sendiri benjol sana sini!!