Saturday, March 20, 2010

Raya 2008

Ader muka cam atok dia tak bila senyum..???




Sorry lah yer cameraman hancur.. ader ke p amik gambar kat tengah panas.. biol btul.. muka dah kerepot mek mot dah tuh..


hah yang nih mesti korang nak cakap pic cun kan.. hehehe perasan plak aku.. masa nih aku slim lepas beranak kan Fitri aku memang jaga badan giler-giler..


Tak berapa clear la picture nih.. tapi tak per untuk korang aku tempek jge la..
masa neh fitri dalam 6 ke 7 bulan


Nih kat umah MIL (tempat tinggal aku lama..hehe) masa nih nak kuar dah p ziarah kubur sebelah en.ayen pastu baru nak p singgah umah nenek aku..
tapi aku sentiasa bersedih dah 2 taun tak dapat ziarah kubur mak aku dipagi raya.. (kalau dapat pun dah lambat selepas sebulan baru la dapat g nengok mak aku ..)
al-fatihah


4 comments:

Elyn said...

kurus ko ek!!!

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

encom yer budak tomei tu

nursarah said...

cute baby..cute mummy,

nadja said...

like mother like son ehheh..