Wednesday, March 24, 2010

Thomas n friends

Aku rasa korang semua mesti tau aper kat baju tuh kan.. Thomas.. sekarang nih anak aku pantang nampak toys ke cd ker yang ader muka thomas neh.. mampos melalak nak juga benda alah nih.. kalau tak aku marah mula la dah kluar dari tempat tu pun menangis lagi..


Tengok baju Thomas nih sebenarnya ader sehelai jer.. kalau boleh tiap-tiap hari dia nak pakai.. jadi setiap hari la aku kena basuh.. kalau dia tak ingat tu alhamdulillah la.. siang malam pagi petang nak baju tuh jer.. mampos aku nak mencuci hehari...


Tengok la gaya dia.. kalau dah dapat pakai baju neh muka tersenyum lebar jer.. dah tak kisah aper baju lain aku nak kasi pakai.. happy jer.. tapi kalau Fitri nih sehari tak kena pukul memang tak sah.. heheeh maaf lah yer kalau tak di tegur dan tak dijentik makin la menjadi perangai dia..

3 comments:

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

satu ketika dulu, anak sulung akak cukup suka ngan thomas dah besar nih, ben 10 lak

Elyn said...

hehe ko kene beli byk2 baju camni woii

nadja said...

mampos nak beli byk2 bankrup