Tuesday, April 27, 2010

Hangin



Hari nih aku hangin sangat dengan orang yang slalu buat janji tapi tak ingat kat aku..
Apa yang dia ingat hanya orang yang tak penting dalam hidup dia..
Aku yang selama nih slalu gembirakan dia tapi dia tak pernah nak ingat aper yang aku buat..
Tension giler sehari dua neh.. dah tak der mood nak buat semua benda..
Korang p la skodeng dulu aku nak rehat kan otak jap..

4 comments:

makcikrehan said...

awat ni nadja... takmo marah2... nanti terberanak awal..hihihi

Elyn said...

uiks ko marah2 ni ptt la tak on ym!!

nadja said...

hangin banyak masa nih.. tapi skang hangin tu ader kurang sket..

nadja said...

hangin banyak masa nih.. tapi skang hangin tu ader kurang sket..