Sunday, May 02, 2010

1 may 2010

Selamat Hari Pekerja kepada yang bekerja dan yang tak bekerja.. ehehh kenapa..?? sebab nyer yang bekerja dah tentu la kerja..dan yang tak bekerja nih dah sememangnyer banyak kerja.. eheh

Aper pun konvoi ke PD semalam.. berlepak dan berkehamh disana semalam.. sehari berBBQ bersama kengkawan.. hahaha best.. tapi leteh beb.. balik tadi tengah hari smua lentok overdose.. semalam tak tido smua buntang mata.. hahaha

Yang lenanya biasa la.. tak lain dan tak bukan Fitri.. ehheh dia kalau tak tido kecoh satu pantai tu dia berlari.. tengah malam pun kalau boleh nak berendam dalam laut..

Anyway selamat bercuti.. syok-syok layan cuti..esok jangan lupa masuk keja plak yer.. takut bos tunggu depan pintu umah plak..

2 comments:

alyyani said...

yg tak bekerja lg busy sebenarnya. kerja rumah tu kan kerja jugak kan? hehehe.. wah ke pd ke? lama tak ke pd ni

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

selamat hari pekerja untuk nadja...walaupun date nyer dah terlepas k...jangan la marah dear kalo kiter tak sempat nak singgah blog nadja...ni kiter datang k...