Tuesday, May 04, 2010

Leteh

Balik dari PD hari tuh ader la juga sempat singgah ke rumah auntie aku.. dah sememangnya leteh kan jadi tambah la sket lagi.. kalau dah balik umah memang dah tak larat nak kluar umah lagi dah..

Tengok Fitri dengan pakciknya.. tu dah memang penat dah tuh.. sampai terlentok lentok hahaha maunyer tak leteh seminit tak duduk diam masa kat PD tuh nak berendam air garam jer..


Nih pulak mamanyer.. ahhaha walaupun penat masih mampu tersenyum lagi.. nih la picture terbaru aku.. dah nampak perut kan sket jer.. memang sememangnya kecik jer.. dulu masa Fitri pun samer juga.. tak kisah la kan janji baby aku tuh sihat alhamdulillah..
K aku nak p skodeng blog kengkawan.. semalam aku tak ter-on ader la sebab nyer.. harap petang nih aku boleh cerita kan.. memang menakutkan.. jangan hidup anda diselubungi misteri... hehehehe


2 comments:

Elyn said...

baju kurung ke itu???

nadja said...

tak la baju macam gaun mengandung tuh.. eheh dah nampak perut sket jer kan..