Monday, May 17, 2010

Kerja Dapur

Kenapa eh aku nih slalu sangat letih jer.. memang aku tak cukup rehat.. tu memang betul.. tapi memang malas plak sejak akhir-akhir nih..

Semalam balik lewat pegi ke umah bakal adik ipar.. dorang jemput makan sekeluarga.. jadi penuh la umah dia semalam..

Hari nih aku tak der mood nak masak.. lagi pun barang-barang dapur banyak yang kehabisan.. laki aku tau jer la.. dah balik kerja.. kerja nyer aper..?? buat taik mata.. letih.

Semalam Otai besar aku tido sini (bapa aku daaaa) untuk sehari jer.. lagi pun umah nih belum btul-btul kemas.. jadi sempit la sket kan..

Hari nih dia yang ke pasar.. dia yang masak.. lega la aku hari nih.. tapi nak kata aku dapat rehat tuh tak der la.. kena juga buat keja.. tau jer la nama pun lelaki.. kalau buat kerja bersepah satu dapur..

Yang paling best Cheff aku tuh order jer la.. bermakna aku yang masak .. bapa aku tuh cuma campur gaul kan dalam kuali.. hehehe boleh la janji kurang la sket kepenatan aku..

Ayam masak madu tuh la makan tengah hari .. tak der la tengah hari.. dah masuk ke petang dah pun aku pun baru jer lepas makan.. 2 in 1 sekali makan untuk malam skali..

P/S : nak ke bilik termenung jap chow dulu..

2 comments:

Elyn Sani said...

huhu lps mkn je nk termenung!!

nadja said...

hahaha tu pun tak kuar.. ehhehe oppsss sensor..