Wednesday, June 23, 2010

Ayahanda..

Hari nih ayahanda aku datang nak makan.. masalah nya apa pun tak der dalam peti ais..

Sebenarnya agenda hari nih nak berehat.. huhuh terpaksa lah aku kuar p pasar besar jap..

Nak buat macam mana dah datang nya secara mengejut.. nak tak nak kena la p beli barang nak masak lauk untuk hari nih.. dengan si kecik aku yang tak nak tido lagi nih.. pening..
Ntah sempat ke tak line aku nih kejap lagi.. skang nih tengah elok.. tapi dapat wat n3 jer la.. nak melawat kengkawan pun petang sket yer..

2 comments:

Elyn said...

eh bapak ko dh balik sini??

nadja said...

dah lama ader kat sini.. tapi dia kat jalan ipoh duduk ngan auntie aku..