Tuesday, June 22, 2010

Selamat pagi malaysia

Sambil menikmati secawan milo aku tengah berfikir entry untuk petang.. hahah angan-angan yang sungguh tinggi kan.. yer la line aku kan tak menentu.. ni pun kira alhamdulillah la boleh on awal pagi buta nih..

Aku dah siap mengemas umah aper lagi sementara laki aku belum balik aku pun on la sebelum dia plak berebut nak main game.. lagi pun sesambil duk depan lappy nih aku punya otak tengah fikir aper nak masak hari nih..

Agenda aku hari nih ingat nak masak masak lomak cili api udang jer.. hehehe terliur dah nih.. lepas nih mula la kerja-kerja memasak aku.. ehhehe

Jadi pepagi nih sajer aku kasi korang meleleh air liur jap.. agak-agak ader yang lapar tengah hari karang meh la singgah umah aku.. makan skali.. insya allah cukup kalau setakat 3-4 orang heheeh kalau bawa sekampung alamatnya aku kena terjun laut la p cari udang lebih.. hehe

Chow dulu nak p skodeng umah kengkawan...

2 comments:

Elyn said...

iuihhh sedap nyerrrrrr terliur aku !!!

isabelle said...

hushh..rugi akak lmbt baca entry ni.
kalo x, mesti akak sorg pegi pun, awak kena terjun laut gak cari udang.ngeee