Thursday, June 24, 2010

Virus selsema

Btul ker orang kata kalau kita berkongsi sesuatu yang menggunakan mulut selsema atau demam tuh boleh berjangkit..?? aku fikir pun mungkin benda nih betul juga..

Sebenarnya aku nak citer pasal anak aku yang selsema dari semalam.. tapi malam sebelum tuh dia tak selsema.. disebabkan sepupu kecik dia yang menghisap puting tu selsema... yang anak aku nih plak dah lama tak isap puting..

Jadi dia pun kemaruk la nak masukkan puting tuh dalam mulut.. selsemanya dah pun berjangkit.. hai nasib badan la kan.. meleleh-leleh.. nak bawa g klinik jap yer... jumpa petang nanti..

2 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

la sian dia selsema...moga cepat sembuh k

Elyn said...

lor ko tak tau ke?? org bersin pun kite leh kene jangkit apa lai anak ko pinjam puting yg sah2 dpt ayor liur. huhuhu take note ye.... esok2 anak dah 2 lai ko penin hehe