Saturday, June 26, 2010

Kisah virus..

Nak la di cerita.. kisah anak aku yang selsema skang nih dah jangkit ke mak nyer.. poning palo den.. hai.. aku nih kalau dah dapat selsema.. mula la bersin sampai tak cukup nafas..

Tak berhenti-henti.. letih aku dibuatnya.. dengan mata berair.. pedih plak tuh.. kepala sakit.. baby aku yang dalam perut nih pun dah mula terasa sakit.. skang nih aku takut nak batuk atau bersin..

Asal bersin, batuk jer ari-ari aku pedih sangat.. nak plak malam tadi aku nak tido sket punya susah.. sakit gigi plak.. adoi.. macam-macam penyakit datang skali..

Belum pergi klinik lagi aku nih.. semalam macam nak pengsan.. kalau boleh aku nak tido jer.. tapi apa kan daya tak terdaya.. dengan anak aku memang tak leh la aku nak berehat sangat.. walau macam mana pun selsema aku tetap kena letak mancis kat biji mata aku nih...

En.ayen aku tak boleh la nak nengok sangat anak nya buat masa skang nih.. memandangkan dia sedang service, tukar itu ini untuk menghadapi inspection.. tak hari nih hari isnin masuk la ke Puspakom..

Hari nih line ok mood ok anak aku pun tak mengacau sangat.. jadi boleh la aku jenjalan ke blog kejap yer..chow

2 comments:

Elyn Sani said...

ko jgn demam lak siti oiii. mkn ubat kene tye Dr tau!!

nadja said...

aku selsema pastu trus batuk... nasib baik tak demam..