Tuesday, June 29, 2010

Keputusan Muktamad.. :(

Untuk Sementara waktu aku rasa, line broadband aku nih akan diterminate.. laki aku dah tak tahan dah dengan ragam line kat sini..

Selamat tinggal kengkawan.. tapi kami dalam perancangan nak pasang streamyx (btul ker aku eja..) heheeh senang kan kalau nak pakai kat umah jer tak payah la pening kepala..

Kat ceruk mana pun dah tentu ader line kan.. jadi buat sementara waktu kengkawan yang ader nih harapan sayer dimaafkan la yer kalau tak menjenguk page kowank smua.. kalau kowank rajin jalan la page aku.. hehehe

Lagi pun skang nih aku kena la bz sket nak cari keperluan baby yang bakal kuar tak lama lagi nih.. jadi mungkin tak banyak masa nak mengadap laptop..

K kengkawan kalau aku ader masa aku g cyber cafe jer la nak update blog yer.. tunggu la aku akan muncul.. chow dulu miss korang smua tau..

2 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

jangan tiggal daku....ape kata pakai streamyx...laju sikit dari broad2 ni...cuma RM65 sebulan berbaloi2

nadja said...

tak jadi pakai streamyx la kak.. skang kita pakai digi tapi yang topup pny..