Thursday, July 29, 2010

Check up

Hari nih pepagi lagi aku dah bangun.. biasa la nak kejar punch card.. heheh bukan keja la..
Nak g check up kat klinik kementerian kena la awal kalau tak, hambik kau tengah hari baru boleh balik.. ni kalau g awal beratur boleh la juga balik awal berehat..

Berat aku macam biasa tak mau naik aku pun tak tau naper..?? seminggu yang lepas 59.6kg minggu nih 59.65kg alahai aku dengar pun sedih jer kan.. lagi pun aku dah tak lalu nak makan.. perut pun dah kebawah.. aku dah 38+2 bermakna 9 bulan 2minggu.. tapi kenapa due dia bagi aku 10/8 aku pun heran jge..

Kalau nak diikutkan tarikh tuh aku tak tau la dah bersalin ke belum.. berdebar juga la rasanya.. betul kata nurse tuh.. mungkin aku dah mula rasa tak selesa dengan keadaan aku.. dan kedudukan perut aku pun dah menurun.. lagi pun kaki aku bengkak.. jadi smuanya dah rasa lain macam dah..

Hari nih aku buat entry petang jer.. balik tadi aku berehat jap ngan anak aku.. sambil tuh laki aku la main game.. kang dedua nak pakai lappy kang susah plak.. heheeh

2 comments:

Elyn said...

tadi aku dpt sms dr sapa tah ckp dh bersalin. aku igt ko!! hahahah

nadja said...

hahaha laki aku kot...