Monday, September 27, 2010

Belum terlambat

Maaf yer smuanya, terlalu lama aku menyepi.. sebok menguruskan anak-anak dan suami yang baru mula masuk kerja setelah lama bercuti.. aku harap masih belum terlambat aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin kepada seluruh kaum muslimin dan muslimat.. dan tak lupa juga pada kengkawan yang banyak bagi nasihat kat aku.. syukur alhamdulillah..

Kepanasan hari raya dah tak terasa sangat.. tapi aku bersyukur lah sebab aku beraya dalam keadaan yang sihat.. alhamdulillah luka aku pun dah sembuh.. tapi yang tak best nya tak dapat balik beraya kat penang..

Masuk taun nih dah 4 taun aku beraya di KL dan kampung en.ayen N.9.. hai nak buat macam mana syurga di bawah tapak kaki suami.. nak tak nak kena la ikut.. bertekak pun tak guna kan.. kena la selesai cara baik..

Sepatutnya taun nih beraya kat kampung aku.. memandangkan keadaan aku yang tak boleh terlalu bergerak.. maka kena la ikut jer kemana laki aku nak bawa.. hehehe tapi skang korang ajak berjogging pun dah boleh ..

Tapi kan sekali lagi aku menyusun sepuluh jari mohon maaf kalau ada terkasar bahasa, terburuk laku, maaf sangat dengan kengkawan smua.. insya allah aku nak cerita banyak lagi nih.. tapi tak best la kalau n3 aku nih panjang sangat kan.. saper plak yang nak baca nanti...

K aku akan cuba ceritakan kisah raya aku nanti yer.. jangan lupa jengah aku tau.. aku pun nak p terjah blog kengkawan jap..zaasssssss

5 comments:

K.Nor said...

salam nadja, slmt hari raya.. alhamdulillah.. dah sihat ya.. bb sihat? take care ya..

isabelle said...

akak ucap slmt ari raya siap2 la ye.
kali ni akak kureng skit tinggal komen kat entry raya org sbb raya akak aritu yg mcm toooot

senioritasara said...

beb, selamat hari raya.maaf zahir batin.i pun sejak kawin beraya dgn in laws.sbb mil dah tua...n tgl srg kan...xpelah..betul, syurga dibwh tapak kaki suami...hehehe...miss u.take care

Sricahaya said...

selamat hari raya..
dah sihat yer? alhamdulillah...

Elyn said...

uiks selamat beraya!! blog aku dh tukar address http://faizlyn.blogspot.com